Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion – Simon Kolář
Simon Kolář
Bachelor's thesis
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Contemporary fast fashion marketing strategy
Abstract:
The thesis deals with current marketing strategies in fast fashion. The company Primark, which falls under the fast fashion model, has been selected to analyse the marketing strategy. It focuses on selling clothing for men, women and children as well as selling home accessories. The aim of the thesis is to analyze the marketing activity and overall performance of the selected company. The thesis concludes …moreAbstract:
Záverečná práca sa zaoberá súčasnými marketingovými stratégiami v oblasti fast fashion. Na analýzu marketingovej stratégie bola vybraná spoločnosť Primark, ktorý spadá pod model fast fashion. Zameriava sa na predaj oblečenia pre mužov, ženy a deti a tak isto aj predajom doplnkov do domácnosti. Cieľom práce je analyzovať marketingovú aktivitu a celkovú činnosť vybraného podniku. V závere práce sú priblížené …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/u6val/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Reader: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLÁŘ, Simon. \textit{Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/6k82er/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Medzinárodná marketingová stratégia firmy Oracle v odvetví IT
Darina Orgonášová -
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
Natálie Matíková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
Natálie Kaleta -
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
Terezie Hrdá -
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
Sabina Dulovczová -
CSR - fast fashion verzus slow fashion v kontextu SDGs
Nela Vavrušková -
Analýza marketingové komunikace fast fashion značky
Klára Karpetová -
Postavení značky z hlediska její image na trhu
Adéla Lebedová