Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion – Simon Kolář
Simon Kolář
Bachelor's thesis
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Contemporary fast fashion marketing strategy
Abstract:
The thesis deals with current marketing strategies in fast fashion. The company Primark, which falls under the fast fashion model, has been selected to analyse the marketing strategy. It focuses on selling clothing for men, women and children as well as selling home accessories. The aim of the thesis is to analyze the marketing activity and overall performance of the selected company. The thesis concludes …viacAbstract:
Záverečná práca sa zaoberá súčasnými marketingovými stratégiami v oblasti fast fashion. Na analýzu marketingovej stratégie bola vybraná spoločnosť Primark, ktorý spadá pod model fast fashion. Zameriava sa na predaj oblečenia pre mužov, ženy a deti a tak isto aj predajom doplnkov do domácnosti. Cieľom práce je analyzovať marketingovú aktivitu a celkovú činnosť vybraného podniku. V závere práce sú priblížené …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/u6val/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedúci: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Oponent: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Medzinárodná marketingová stratégia firmy Oracle v odvetví IT
Darina Orgonášová -
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
Natálie Matíková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
Natálie Kaleta -
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
Terezie Hrdá -
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
Sabina Dulovczová -
CSR - fast fashion verzus slow fashion v kontextu SDGs
Nela Vavrušková -
Analýza marketingové komunikace fast fashion značky
Klára Karpetová -
Postavení značky z hlediska její image na trhu
Adéla Lebedová