Bc. Miroslav ŠVRČINA

Master's thesis

Projekt strategie expanze společnosti ČESKÝ TELECOM na trhy IS/ICT

Project on strategy to expand CESKY TELECOM to the IC/ICT markets
Abstract:
Diplomová práce popisuje problematiku tvorby projektu strategie a její implementace. Jejím cílem je formulovat na základě strategické analýzy strategii podnikatelské jednotky Korporátní segment ČESKÉHO TELECOMU a navrhnout její realizaci. Strategie se zaměřuje především na expanzi společnosti na nové růstové trhy oblasti Informačních a komunikač-ních technologii (ICT).
Abstract:
This thesis describes the issue of a strategy project creation and it´s implementation. The task of the thesis is to form a strategy of an enterpreneurial unit The Corporate Segment Of CZECH TELECOM based on a strategy analysis, and designing the realisation. The strategy targets in particular the expansion of the company into new growing markets in the area of Information And Communication Technologies …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Identifier: 3973

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2006

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠVRČINA, Miroslav. Projekt strategie expanze společnosti ČESKÝ TELECOM na trhy IS/ICT. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2036

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.