Projekt strategie expanze společnosti ČESKÝ TELECOM na trhy IS/ICT – Bc. Miroslav ŠVRČINA
Bc. Miroslav ŠVRČINA
Master's thesis
Projekt strategie expanze společnosti ČESKÝ TELECOM na trhy IS/ICT
Project on strategy to expand CESKY TELECOM to the IC/ICT markets
Abstract:
Diplomová práce popisuje problematiku tvorby projektu strategie a její implementace. Jejím cílem je formulovat na základě strategické analýzy strategii podnikatelské jednotky Korporátní segment ČESKÉHO TELECOMU a navrhnout její realizaci. Strategie se zaměřuje především na expanzi společnosti na nové růstové trhy oblasti Informačních a komunikač-ních technologii (ICT).Abstract:
This thesis describes the issue of a strategy project creation and it´s implementation. The task of the thesis is to form a strategy of an enterpreneurial unit The Corporate Segment Of CZECH TELECOM based on a strategy analysis, and designing the realisation. The strategy targets in particular the expansion of the company into new growing markets in the area of Information And Communication Technologies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Identifier:
3973
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠVRČINA, Miroslav. \textit{Projekt strategie expanze společnosti ČESKÝ TELECOM na trhy IS/ICT}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2006. Available from: https://theses.cz/id/6k9rl0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠVRČINA, Miroslav. Projekt strategie expanze společnosti ČESKÝ TELECOM na trhy IS/ICT. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2036
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Stanovení hodnoty firmy Domat Control System s.r.o.
Jan Vidim -
Ekonomický systém v rámci integrovaného systému řízení podniku v IS SAP
Aleš Tokarčík -
Implementace principů udržitelnosti do strategie Fakulty regionálního rozvoje a mezinárodních studií Mendelovy univerzity v Brně
Kateřina Slaninová -
Evaluace efektivnosti implementace a dopadů na ŽP provádění Dohody o partnerství
Jakub Mlejnek -
Strategická analýza STUDENT AGENCY k. s.
Josef Hofman -
Strategická analýza hotelu Ryšavý
Lucie Čemerková -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Jan Tráge