Applying CA to the Understanding of How Interactional Teaching Strategies Contribute to the Development of Communicative Competence: A Case Study of Online English Lessons Delivered to a Group of Four Mature Students – Bc. Simona KOUBOVÁ
Bc. Simona KOUBOVÁ
Diplomová práce
Applying CA to the Understanding of How Interactional Teaching Strategies Contribute to the Development of Communicative Competence: A Case Study of Online English Lessons Delivered to a Group of Four Mature Students
Applying CA to the understanding of how interactional teaching strategies contribute to the development of communicative competence: A case study of online English lessons delivered to a group of four mature students
Abstract:
Maintaining relationships with students is one of the most important tasks for a teacher. If the relationship is well-built and steady, the teacher can start focusing on the way of managing classroom interaction. In this regard, there is no single universal conclusion, therefore this thesis will aim to map the process of interaction itself. The study focuses mainly on the parts of sessions in which …víceAbstract:
Zvládnout vztah se svými studenty je jedním z nejdůležitějších úkolů učitele. Pokud je vztah mezi ním a studenty dobře vybudován a stabilně nastaven, může se učitel dále soustředit na to, jakým způsobem řídit interakci ve třídě. V tomto ohledu však nelze dospět k jednomu univerzálnímu závěru, proto cílem práce bylo zmapování samotného průběhu interakce. Studie je zaměřena hlavně na takové části hodin …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Helena Lohrová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOUBOVÁ, Simona. \textit{Applying CA to the Understanding of How Interactional Teaching Strategies Contribute to the Development of Communicative Competence: A Case Study of Online English Lessons Delivered to a Group of Four Mature Students}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Filozofická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/6kcen5/.
Jak správně citovat práci
KOUBOVÁ, Simona. Applying CA to the Understanding of How Interactional Teaching Strategies Contribute to the Development of Communicative Competence: A Case Study of Online English Lessons Delivered to a Group of Four Mature Students. České Budějovice, 2023. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Filozofická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy se specializacemi: Anglický jazyk a literatura - Český jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Využití analýzy přirozeného jazyka pro zlepšení komunikace s nástroji pro business intelligence
Pavel Kostelník -
Vybrané aspekty komunikační kompetence v právním anglickém jazyce pro akademické účely – analýza potřeb
Veronika Tománková -
Překlady umělecké literatury ve výuce ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na středních školách
Kryštof Peršín -
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen -
Vliv angličtiny - prvního cizího jazyka na vyučování/učení se francouzštiny - druhého cizího jazyka
Kristýna PETŘÍČKOVÁ -
Osvojování mateřského jazyka v kontextu výuky cizího jazyka v předškolním věku
Ludmila Bulínová -
Jazykové kompetence žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce cizího jazyka
Věra Navrátilová -
Návrh průvodce bezpečného chování v online prostředí pro žáky na 2. stupni základní školy
Eliška Terlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
28. 7. 2023