Internetový marketing v hudebním vydavatelství a jeho vliv na Generaci Y – Bc. Radek Janků, DiS.
Bc. Radek Janků, DiS.
Master's thesis
Internetový marketing v hudebním vydavatelství a jeho vliv na Generaci Y
Online marketing in the music publishing and its impact on the Generation Y
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na komunikační aktivity hudebního vydavatelství Ty Nikdy Records s bližším zaměřením na propagaci internetovou a na vliv, který má digitální komunikace na současnou generaci mladých lidí Generaci Y. V teoretické části se práce zabývá definicí hudebního vydavatelství, vytyčením marketingového a komunikačního mixu a popisu možností propagace vydavatelství pomocí online …moreAbstract:
This thesis focuses on promotion activities of music publishing Ty Nikdy Records with closer focus on online promotion and on the impact that digital communication has on the current generation of young people - Generation Y. Theoretical part deals with definition of music publishing, marketing and communication mix and with options of publishing's promotion using online media. In practical part, these …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014
Accessible from:: 16. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANKŮ, Radek. \textit{Internetový marketing v hudebním vydavatelství a jeho vliv na Generaci Y}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2014. Available from: https://theses.cz/id/6kd6yy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Janků, Radek. Internetový marketing v hudebním vydavatelství a jeho vliv na Generaci Y. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketing a propagace na trhu hudebních nahrávek
Tomáš ROLEČEK -
Propagace a marketing na trhu hudebních nahrávek
Hana PLASSOVÁ -
Výuka anglického jazyka skrz hudbu online
Lenka Čermáková -
Výhody a nevýhody propagace hudby online
Liam STAYNER -
Online marketing, Využití sociálních méd ií k propagaci vážné hudby
Aneta Christovová