Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný produkt – značku. – Bc. Sabina Khodzhaeva
Bc. Sabina Khodzhaeva
Bachelor's thesis
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný produkt – značku.
Dramaturgy and realization of an advertising spot for a selected product - brand.
Abstract:
Náplní bakalářské práce je dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný produkt – značku. Hlavním cílem práce je výroba reklamního spotu. Reklama se bude vytvářet pro sociální sítě Tiktok a Instagram. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. V teoretické části věnuji pozornost reklamě, jejím definicím, její historii, její klasifikaci, druhům reklamních médií, reklamě na sociálních …moreAbstract:
A primary subject of this thesis is dramaturgy and realization of an advertising spot for a selected product – brand. The main goal of the work is the production of an advertising spot. Advertising will be created for social networks Tiktok and Instagram. This diploma thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part focuses on advertising, its definitions, its classification …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ww74v/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 11. 2022
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.