Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný produkt – značku. – Bc. Sabina Khodzhaeva
Bc. Sabina Khodzhaeva
Bakalářská práce
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný produkt – značku.
Dramaturgy and realization of an advertising spot for a selected product - brand.
Anotace:
Náplní bakalářské práce je dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný produkt – značku. Hlavním cílem práce je výroba reklamního spotu. Reklama se bude vytvářet pro sociální sítě Tiktok a Instagram. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. V teoretické části věnuji pozornost reklamě, jejím definicím, její historii, její klasifikaci, druhům reklamních médií, reklamě na sociálních …víceAbstract:
A primary subject of this thesis is dramaturgy and realization of an advertising spot for a selected product – brand. The main goal of the work is the production of an advertising spot. Advertising will be created for social networks Tiktok and Instagram. This diploma thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part focuses on advertising, its definitions, its classification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ww74v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2022
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.