Projekt produktové marketingové komunikační kampaně pro společnost KORDÁRNA Plus a.s. – Kateřina Maňáková
Kateřina Maňáková
Master's thesis
Projekt produktové marketingové komunikační kampaně pro společnost KORDÁRNA Plus a.s.
Product Marketing Communication Campaign Project for KORDARNA Plus a.s. Company
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací na průmyslovém trhu a vypracováním projektu marketingové komunikace pro společnost KORDÁRNA Plus a.s. Práce je rozdělena do tří částí. V první části je pozornost věnována teoretickým východiskům marketingové komunikace, jejím specifikům na průmyslovém trhu a novým trendům v marketingu. Následuje analytická část, ve které je provedena situační …viacAbstract:
This master thesis is concerned with marketing communication in the industrial market and the establishment of marketing communication in KORDÁRNA Plus a.s. The master thesis is divided into three parts. The first part deals with the theoretical information of marketing communication, its specifics on B2B markets, and the new trends in marketing. Referring to the analytical part, which is a situational …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zverejniť od: 2. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAŇÁKOVÁ, Kateřina. \textit{Projekt produktové marketingové komunikační kampaně pro společnost KORDÁRNA Plus a.s.}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/6kfhas/.
Jak správně citovat práci
Maňáková, Kateřina. Projekt produktové marketingové komunikační kampaně pro společnost KORDÁRNA Plus a.s.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor