Anglické pojetí geografického vzdělávání a jeho využití ve výuce zeměpisného učiva na 1. stupni ZŠ v Česku – Mgr. Blanka Mašková
Mgr. Blanka Mašková
Master's thesis
Anglické pojetí geografického vzdělávání a jeho využití ve výuce zeměpisného učiva na 1. stupni ZŠ v Česku
The English concept of geographical education and its usage in Geography teaching in primary schools in the Czech republic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá pojetím geografického vzdělávání v Anglii a možnostmi jeho využití ve výuce zeměpisného učiva na prvním stupni českých základních škol. Teoretická část práce vychází ze současného stavu sledované problematiky, dílčí kapitoly jsou zaměřeny na metodologii CLIL, kurikulárními dokumenty obou zemí a charakteristice zeměpisného učiva, jehož obsah je společný pro oba koncepty. Cílem …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the concept of geographical education in England and the possibilities of its further usage in Geography teaching in Czech primary schools. The theoretical part is based on the current state of the issue, the sub-chapters are focused on CLIL-based teaching, curricular documents in both countries and geography characteristics which is common for both concepts. The aim of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/wl60c/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2017
- Supervisor: doc. PaedDr. Eduard Hofmann, CSc.
- Reader: Mgr. Tereza Češková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAŠKOVÁ, Blanka. \textit{Anglické pojetí geografického vzdělávání a jeho využití ve výuce zeměpisného učiva na 1. stupni ZŠ v Česku}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/6knkmy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Komparace vzdělávacího systému v Česku a v Rakousku se zaměřením na geografické vzdělávání
Magdaléna Farková -
Magisterské diplomové práce se zaměřením na geografické vzdělávání obhájené na PdF MU a PřF MU v letech 2016-2020: přehledová studie
Lukáš Matýsek -
Projektová výuka v geografickém vzdělávání
Daniela Marková -
Experimentální využití prvků dialogické výuky v geografickém gymnaziálním vzdělávání (na příkladu Blízkého východu)
Jana Kristiánová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Manipulativní činnosti zaměřené na výuku zlomků na 1. stupni základní školy
Erika Tesárková -
Možnosti využití prvků muzikoterapie v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ na 1. stupni ZŠ
Růžena Gally Jadrná -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková