Anglické pojetí geografického vzdělávání a jeho využití ve výuce zeměpisného učiva na 1. stupni ZŠ v Česku – Mgr. Blanka Mašková
Mgr. Blanka Mašková
Diplomová práce
Anglické pojetí geografického vzdělávání a jeho využití ve výuce zeměpisného učiva na 1. stupni ZŠ v Česku
The English concept of geographical education and its usage in Geography teaching in primary schools in the Czech republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá pojetím geografického vzdělávání v Anglii a možnostmi jeho využití ve výuce zeměpisného učiva na prvním stupni českých základních škol. Teoretická část práce vychází ze současného stavu sledované problematiky, dílčí kapitoly jsou zaměřeny na metodologii CLIL, kurikulárními dokumenty obou zemí a charakteristice zeměpisného učiva, jehož obsah je společný pro oba koncepty. Cílem …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the concept of geographical education in England and the possibilities of its further usage in Geography teaching in Czech primary schools. The theoretical part is based on the current state of the issue, the sub-chapters are focused on CLIL-based teaching, curricular documents in both countries and geography characteristics which is common for both concepts. The aim of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wl60c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2017
- Vedoucí: doc. PaedDr. Eduard Hofmann, CSc.
- Oponent: Mgr. Tereza Češková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAŠKOVÁ, Blanka. \textit{Anglické pojetí geografického vzdělávání a jeho využití ve výuce zeměpisného učiva na 1. stupni ZŠ v Česku}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/6knkmy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Komparace vzdělávacího systému v Česku a v Rakousku se zaměřením na geografické vzdělávání
Magdaléna Farková -
Magisterské diplomové práce se zaměřením na geografické vzdělávání obhájené na PdF MU a PřF MU v letech 2016-2020: přehledová studie
Lukáš Matýsek -
Projektová výuka v geografickém vzdělávání
Daniela Marková -
Experimentální využití prvků dialogické výuky v geografickém gymnaziálním vzdělávání (na příkladu Blízkého východu)
Jana Kristiánová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Manipulativní činnosti zaměřené na výuku zlomků na 1. stupni základní školy
Erika Tesárková -
Možnosti využití prvků muzikoterapie v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ na 1. stupni ZŠ
Růžena Gally Jadrná -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková