Bc. Dominika HEJLOVÁ

Bakalářská práce

Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu

New forms of marketing communications and their place in communication mix
Anotace:
Práce pojednává o nových formách marketingové komunikace (MK), které v poslední době vznikají jak důsledkem přesyceností společnosti klasickými formami MK, tak vývojem celé společnosti a vlivem nových technologií a médií na společnost. Popisuje hlavní podstatu nových forem MK, kterými jsou e-marketing, mobilní marketing, virální marketing, event marketing, guerilla marketing, word of mouth marketing …více
Abstract:
This work deals with new forms of marketing communications (MC) that come up in these days because of oversaturation with classic forms of MC, progress on society and impact of new technologies and new medias. It describes main principle of new forms of MC as e-marketing, mobile marketing, viral marketing, event marketing, guerilla marketing, word of mouth marketing and product placement. It shows …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2010
Identifikátor: 13614

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
  • Vedoucí: doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HEJLOVÁ, Dominika. Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe