Bannerová reklama jako součást internetového marketingu – David Čižmař
David Čižmař
Bachelor's thesis
Bannerová reklama jako součást internetového marketingu
Banner Advertisement as a Part of Internet Marketing
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 7. 2016
Thesis defence
- Date of defence: 5. 9. 2016
- Supervisor: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Čižmař, David. Bannerová reklama jako součást internetového marketingu. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics of the Public Sector
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights