Bannerová reklama jako součást internetového marketingu – David Čižmař
David Čižmař
Bakalářská práce
Bannerová reklama jako součást internetového marketingu
Banner Advertisement as a Part of Internet Marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2016
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čižmař, David. Bannerová reklama jako součást internetového marketingu. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika ve veřejném sektoru
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva