Obsahová analýza príspevkov na sociálnych sieťach – Bc. Anna Mária Puchoňová
Bc. Anna Mária Puchoňová
Diplomová práce
Obsahová analýza príspevkov na sociálnych sieťach
Content analysis of posts on social networks
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to compile the analysis and evaluate the status of marketing communication on individual social networks of the product PREMIUM COLLAGEN, whose distributor for the Slovak and Czech Republic is the company LEVY, s. r. o. located in Žilina and to prepare a proposal for adequate improvements. Primary and secondary sources will be used for the elaboration of the diploma …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je zostaviť analýzu a vyhodnotiť stav marketingovej komunikácie na jednotlivých sociálnych sieťach produktu PRÉMIOVÝ KOLAGÉN, ktorého distribútor pre slovenskú a českú Republiku je firma LEVY, s. r. o. so sídlom v Žiline a pripraviť jej návrh adekvátnych zlepšení. K spracovaniu diplomovej práce budú využívané primárne i sekundárne zdroje. Prvá kapitola bude venovaná vymedzeniu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/oxykv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Využitie digitálneho marketingu na sociálnych sieťach
Kamila Repková -
Marketingová komunikácia hotelu a reštaurácie Passage na sociálnych sieťach
Lea Antalová -
Marketingová komunikácia Botanického ústavu Akademie věd ČR, v.v.i. na sociálnych sieťach
Tomáš Kučerík -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Špecifiká zapojenia influencerov do marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach
Alexandra Trubenová -
Analýza svojpomocnej online Facebookovej skupiny zameranej na nespavosť
Martina Lysičanová -
Strategie při volbě partnera: obsahová analýza online
Ondřej Surý -
Obsahová analýza a komparace zpravodajských portálů Blesk.cz a Daily Mail Online se zaměřením na sportovní zpravodajství
Matěj SOUKUP