Drama and dramatization in foreign language teaching – Mgr. Tereza Zahrádková
Mgr. Tereza Zahrádková
Bakalářská práce
Drama and dramatization in foreign language teaching
Drama and dramatization in foreign language teaching
Anotace:
Tato práce představuje dramatickou výchovu jako užitečný vzdělávací postup, vysvětluje principy a podmínky osvojování si cizího jazyka na pozadí dramatických technik a dokazuje užitečnost využití dramatu ve výuce cizích jazyků. První kapitola popisuje jazyk samotný, postavu studenta a základní charakter výuky cizích jazyků. Druhá kapitola se zabývá dramatem, objasňuje jeho využití v průběhu výuky cizích …víceAbstract:
This thesis introduces Drama Education as a wholesome language teaching approach, elucidates the principles and conditions of foreign language acquisition on the background of drama techniques and demonstrates the beneficial asset of drama utilization when foreign language teaching. Chapter One depicts phenomenon of language itself, a person of a student and essential patterns of foreign language learning …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q0geo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Strukturované drama Bran
Barbora Svobodová -
Strukturované drama při výuce vlastivědy
Iva FREIESLEBENOVÁ -
Strukturované drama jako prostředek evangelizace
Marie Teodora NOVÁKOVÁ -
Strukturované drama jako prostředek evangelizace
Marie Teodora PIŠLOVÁ -
Strukturovné drama a jeho využití ve vybraném ústavním zařízení
Sabina KLAJMONOVÁ -
Strukturované drama jako prostředek učení prosociálním dovednostem v mateřské škole
Lenka ŠEBESTÍKOVÁ -
Jak mladí lidé přemýšlí o svobodě? Využití strukturovaného dramatu při výuce moderních dějin.
Markéta Braunová -
Incorporating drama into foreign language teaching
Aneta Tomšíková