Bc. Lucie Fojtová

Master's thesis

Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání

Regulation of advertising in radio and television broadcasting
Anotácia:
Předmětem této diplomové práce je reklama a její regulace. A to jak z oblasti veřejného práva (zejména s ohledem na nový občanský zákoník č. 89/2012 Sb.), tak z oblasti soukromého práva a etiky. V teoretické části se budu zabývat reklamou, její regulací, zákony a regulačními orgány. V praktické části se zaměřím na rozhodování arbitrážní komise Rady pro reklamu v roce 2013.
Abstract:
The subject of this thesis is the analysis of regulation of the advertising. This analysis contain public (with new Nr. 89/2010 The Civil code) and private law and moral philosophy. There are analysis of advertising, regulation of the advertising, law, and watchdog bodies. In the practical part, I focus on decision of The Czech Advertising Standards Council in 2013.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 11. 2014
  • Vedúci: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Stanislav Sviták, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication