Postoj hráčů k monetizaci herního obsahu – Bc. Marcela Pernicová
Bc. Marcela Pernicová
Diplomová práce
Postoj hráčů k monetizaci herního obsahu
Gamers’ attitude towards monetization of game content
Anotace:
Herní průmysl prošel během posledních let mnoha změnami, přičemž jedna z těch největších je monetizace. Hráči se dnes běžně setkávají s tzv. „freemium“ hrami, mají možnost přispět na hromadné financování hry, případně si pomocí mikrotransakcí mohou koupit různé doplňky pro postavu ve hře. Jak se ale na tyto změny dívají samotní hráči? V této práci se budu snažit zodpovědět otázku, jaký je současný …víceAbstract:
The game industry has gone through many changes over the past few years, one of the biggest being monetization. Today, players commonly encounter so-called "free-mium" games, they have the opportunity to contribute to the crowdfunding of the game, or they can use microtransactions to buy various accessories for the character in the game. But how do the players themselves view these changes? In this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zkgea/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2022
- Vedoucí: Mgr. Bc. Silvester Buček
- Oponent: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií