Ing. Roman Mičulka
Diplomová práce
Strategická analýza podniku
Strategic Analysis of the Enterprise
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Strategická analýza podniku“ je provedení komplexní strategické analýzy podniku a návrh vhodné strategie pro jeho budoucí rozvoj. Teoretická část práce je věnována vymezení problematiky strategického řízení, strategické analýzy a souvisejících metod. Praktická část zahrnuje představení zkoumaného podniku, po kterém následuje analýza zaměřená na jeho vnější i vnitřní prostředí …víceAbstract:
The main purpose of the diploma thesis “Strategic Analysis of the Enterprise” is to conduct a comprehensive strategic analysis of the company and propose a suitable strategy for its future development. The theoretical part of the thesis defines the concept of strategic management, strategic analysis and relevant methods. The practical part includes a description of selected company, followed by the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ukju0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Peter Marinič, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Establishing a start-up - Dang's Pyjamas
Hien Dang Thi Thu -
Strategická analýza podniku, Racio, s.r.o. Břeclav
Jan Darmovzal -
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě BANNER s.r.o.
Michaela Chmelová -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku na trzích B2B
Martina Horáčková -
Business model
Hynek Bačík