Bc. Yana Buriakova

Bachelor's thesis

Advertisement – the phenomenon of communication

Advertisement – the phenomenon of communication
Abstract:
This work is intended to describe and present a brief overview of advertising development and its role in modern world. Taking into account different methods of advertising and persuasion tactics I investigated case studies of such controversial type of advertisement as social advertisement. The purpose of my thesis is to find out more about phenomenon of communication and persuasion. Nowadays advertising …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
  • Vedúci: Ing. Jiří Šnajdar
  • Oponent: Mgr. Pavel Kotyza

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní