Advertisement – the phenomenon of communication – Bc. Yana Buriakova
Bc. Yana Buriakova
Bakalářská práce
Advertisement – the phenomenon of communication
Advertisement – the phenomenon of communication
Abstract:
This work is intended to describe and present a brief overview of advertising development and its role in modern world. Taking into account different methods of advertising and persuasion tactics I investigated case studies of such controversial type of advertisement as social advertisement. The purpose of my thesis is to find out more about phenomenon of communication and persuasion. Nowadays advertising …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/eh656/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Advertisment – the phenomenon of communication
Kamilla Zakirbayeva -
Advertisement - the phenomen of communication
Alexander Okonkwo -
Advertisement - new phenomenon of communication
Elena Stupnikova -
Neuro-linguistic programming techniques in marketing and business negotiation
Takeshi Hasegawa -
Social Media Strategy Creation for Selected Company
Maksym Zhohlo -
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
Juraj Hostak -
The influence/role of company's - social media generated content on CSR towards/in its employee's job satisfaction. - The case of juwi AG, Germany.
Myriam Xcareth Contreras Petlacalco -
Linguistic and Sociocultural Aspects of Marketing Communication of the Siemens Company on Social Media Platforms in the German and Czech Markets
Anna Bachina