Theses 

Advertisement – the phenomenon of communication – Bc. Yana Buriakova

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Bc. Yana Buriakova

Bakalářská práce

Advertisement – the phenomenon of communication

Advertisement – the phenomenon of communication

Abstract: This work is intended to describe and present a brief overview of advertising development and its role in modern world. Taking into account different methods of advertising and persuasion tactics I investigated case studies of such controversial type of advertisement as social advertisement. The purpose of my thesis is to find out more about phenomenon of communication and persuasion. Nowadays advertising became a high-powered instrument, which is used in both good and evil hands, it especially applies for the social advertisement as it is the most confidential type of communication with people. That is why I am searching the answer for the question „Is social advertising helping or manipulating us?“.

Keywords: Marketing, advertising, social, communication, consumer, customer, manipulation, company, influence, product, persuasion.

Jazyk práce: angličtina

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
  • Oponent: Mgr. Pavel Kotyza

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní


Nahoru | Aktuální datum a čas: 23. 2. 2019 22:22, 8. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz