Výuka 3D grafiky v prostředí základní školy – Bc. Lukáš Opl
Bc. Lukáš Opl
Diplomová práce
Výuka 3D grafiky v prostředí základní školy
Education of 3D graphics at primary school
Anotace:
Diplomová práce „Výuka 3D grafiky v prostředí základní školy“ pojednává o možnostech výuky 3D grafiky na základních školách s použitím programu Cinema 4D. Tato práce nabízí pedagogům, kteří by měli zájem začít s výukou 3D grafiky, praktickou příručku k programu Cinema 4D. V úvodní části práce je teoretický úvod do grafiky a její členění. Další kapitoly popisují pracovní prostředí a pracovní nástroje …víceAbstract:
The thesis ‘Teaching 3D graphics in the primary school sector ‘ deals with the possibilities of teaching 3D graphics at the primary schools using the program Cinema 4D. This work offers teachers who would be interested in starting teaching 3D graphics a practical handbook to the program Cinema 4D. In the foreword of the work there is a theoretical introduction into the graphics and its structuring …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hgvqy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2010
- Vedoucí: Ing. Martin Dosedla, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství technické a informační výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikativní klíčové kompetence ve výuce anglického jazyka
Klára Šlapalová -
Výukové metody rozvíjející vybrané klíčové kompetence ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Natálie POSTLOVÁ -
Rozvoj komunikativní kompetence prostřednictvím estetické výchovy na druhém stupni základní školy
Michaela Stündlová -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k učení ve výuce zeměpisu
Veronika Lokajíčková -
2D grafika a animace v počítačových hrách
Lukáš Kučva -
Prostredie pre tvorbu 2D scén s podporou jednoduchej fyziky
Martin Belko -
Výuka počítačové 2D grafiky na střední škole
Jitka Koláčková -
Průzkum a analýza metod kombinací 2D a 3D technik
Jan Kastner