Blog v kontextu literárního deníku – Bc. Markéta Burianová
Bc. Markéta Burianová
Diplomová práce
Blog v kontextu literárního deníku
Blog in context of literary diary
Anotace:
Tato práce se zabývá blogem na internetu a zasazuje blog do kontextu literárního deníku. V první fázi definuje prostředí blogů, jejich typy a historii. Dále vymezuje několik blogů, na nichž posléze odhaluje propojení s deníky literárními. Ve druhé části charakterizujeme specifika blogu v souvislosti s autentičností, stylizací,ohlížíme se na téma i komiku blogů.V závěrečné části se práce věnuje paralingválním …víceAbstract:
The thesis focuses on the internet blog and set it in the context of the literary diary. The first part defines environment of blogs, their types and history. Furthermore the work specified several blogs and revealed them in the connection with literary diary. The second part describes specifics of blogs in the context of authenticity, stylization, looks on the topics and comicality of blogs. The final …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rfshh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2010
- Vedoucí: doc. PhDr. Zbyněk Fišer, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Blog v kontextu literárního deníku
Markéta Burianová -
Blog v kontextu literárního deníku
Markéta Burianová -
Céline Poulin, personnage et écrivaine
Miroslava Polťáková -
Blog jako marketingový nástroj malé a střední firmy
Monika Petrovická -
Blog jako nástroj self-promotion: možnosti, příklady, náměty, doporučení
Aleš VÁVRA -
Firemní blog jako marketingový nástroj
Petra Lustigová -
Blog jako nástroj komunikace, podnikání a self-promotion
Tomáš DAVID -
Blog ako nástroj self-promotion
Dominika Rafayová