Obchodné jednanie s čínskymi partnermi – Slavomíra Stracenská
Slavomíra Stracenská
Bakalářská práce
Obchodné jednanie s čínskymi partnermi
Business dealing with Chinese business partners
Abstract:
With a view to the importance of trade relations with China, the aim of this work was to analyse the business dealing with Chinese business partners, taking into account cultural differences. Before the analysis, the basic concepts were explained in the theoretical part, which are closely related to the theme of Business dealing with Chinese business partners. The methodology of the research consisted …víceAbstract:
Vzhľadom k významu obchodných vzťahov s Čínou je cieľom tejto práce zanalyzovať obchodné jednanie s čínskymi partnermi s prihliadnutím ku kultúrnym odlišnostiam. Skôr než došlo k analýze, boli v teoretickej časti vysvetlené základné pojmy, ktoré sú úzko späté s témou Obchodné jednanie s čínskymi partnermi. Metodika výskumu spočívala v zbere informácií z odborných aj neodborných článkov už skúsených …víceKlíčová slova
obchodné jednanie etika etiketa Čína kultúra business meeting ethics etiquette China culture
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11887/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: JUDr. Ing. Miroslav Okrouhlý, M.Sc.
- Oponent: Ing. Martina Beránek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STRACENSKÁ, Slavomíra. \textit{Obchodné jednanie s čínskymi partnermi}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/6n80v8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Obchodné jednanie s japonskými partnermi
Marianna Benceová -
Obchodní a kulturní specifika Turecka
Michaela Lévaiová -
Kulturní zvyklosti a etiketa turistů z Ruské federace.
Darya Cherveva -
Etika a etiketa v hotelovém řetězci Royal Spa
Miroslav Škubna -
How culture affects doing business: Case study of China and U.S.A.
Alexandr Nikiti