LES STRATEGIES DE LA COMMUNICATION ENVISAGEABLES POUR UNE PME – Bc. Lenka MÁCHOVÁ
Bc. Lenka MÁCHOVÁ
Master's thesis
LES STRATEGIES DE LA COMMUNICATION ENVISAGEABLES POUR UNE PME
Étude de cas d'une PME automobile française.
Viable communication strategies for one SME. Case study of a French automotive SME
Abstract:
The aim of this thesis is the communication of one SME. It is determined basically to the company. The theory explains the necessity of communication and presents tools available for extern and intern communication and the specificity of the international communication. Second part analysis the situation of the company and son environment. The end of the thesis offers changes of the communication. …viacAbstract:
Le sujet de ce travail est la communication d'une PME. Il est destiné prioritairement ? une entreprise concr?te. La partie théorique explique la nécessité de la communication, les outils de la communication interne et externe et les spécificités de la communication ? l'international. La partie pratique analyse la situation actuelle de l'entrepriuse et de son environement. ? la fin du mémoire les modifications …viac
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Mgr. Jaromír Kadlec, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MÁCHOVÁ, Lenka. LES STRATEGIES DE LA COMMUNICATION ENVISAGEABLES POUR UNE PME . Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Philology / Specialised French for Economic Practice
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva