Vývoj značky BMW Motorrad v rámci environmentální politiky EU a budoucí predikce – Bc. Adam Kozák
Bc. Adam Kozák
Master's thesis
Vývoj značky BMW Motorrad v rámci environmentální politiky EU a budoucí predikce
Evolution of BMW Motorrad in the context of EU environmental policy and future predictions
Abstract:
Práce má za úkol objasnit vliv environmentální politiky Evropské unie v kontextu značky BMW Motorrad, seznámit čtenáře se základními koncepcemi fungování a predikování možného budoucího vývoje značky z pohledu aktuálních politických situací včetně dění na Ukrajině, nových emisních standardů a smluv. Metodika: V práci je použita metoda sběru dat od počátku vzniku značky BMW až do začátku války na Ukrajině …moreAbstract:
The task of the thesis is to clarify the influence of the environmental policy of the European Union in the context of the BMW Motorrad brand, to acquaint the reader with the basic concepts of functioning and predicting the possible future development of the brand from the point of view of current political situations, including events in Ukraine, new emission standards and contracts. Methodology: …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 1. 2023
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/x8cyk/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2023
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Jiří Kohoutek, PhD.
- Reader: doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Master programme / field:
International and Diplomatic Studies / International and Diplomatic Studies
Theses on a related topic
-
BMW AG - Firmenpräsentation. Sprachliche Analyse der deutschen und tschechischen Webseiten der Firma BMW AG.
Martina CÍSAŘOVÁ -
Chování spotřebitele při nákupu vozidel značky BMW
Tereza Petrová -
Global Value Chains BMW
Khayal Dadashzade -
Vliv výstavby polygonu BMW na tržní cenu nemovitostí v Karlovarském kraji
Eva Tatýrková -
BMW: Navigating the Road to 2035
Andrej Prepik -
Vnímání automobilové značky BMW českými spotřebiteli
Martin Henčl -
Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci
Miloš Šolc -
Samosvorný diferenciál pro BMW e36
Zdeněk SKALA