Vývoj značky BMW Motorrad v rámci environmentální politiky EU a budoucí predikce – Bc. Adam Kozák
Bc. Adam Kozák
Master's thesis
Vývoj značky BMW Motorrad v rámci environmentální politiky EU a budoucí predikce
Evolution of BMW Motorrad in the context of EU environmental policy and future predictions
Anotácia:
Práce má za úkol objasnit vliv environmentální politiky Evropské unie v kontextu značky BMW Motorrad, seznámit čtenáře se základními koncepcemi fungování a predikování možného budoucího vývoje značky z pohledu aktuálních politických situací včetně dění na Ukrajině, nových emisních standardů a smluv. Metodika: V práci je použita metoda sběru dat od počátku vzniku značky BMW až do začátku války na Ukrajině …viacAbstract:
The task of the thesis is to clarify the influence of the environmental policy of the European Union in the context of the BMW Motorrad brand, to acquaint the reader with the basic concepts of functioning and predicting the possible future development of the brand from the point of view of current political situations, including events in Ukraine, new emission standards and contracts. Methodology: …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/x8cyk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Jiří Kohoutek, PhD.
- Oponent: doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOZÁK, Adam. \textit{Vývoj značky BMW Motorrad v rámci environmentální politiky EU a budoucí predikce}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/6nbbnf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Master programme / odbor:
International and Diplomatic Studies / International and Diplomatic Studies
Práce na příbuzné téma
-
Vliv země původu značky na komunikační strategie v mezinárodním prostředí
Ruslan Seitov -
BMW AG - Firmenpräsentation. Sprachliche Analyse der deutschen und tschechischen Webseiten der Firma BMW AG.
Martina CÍSAŘOVÁ -
Chování spotřebitele při nákupu vozidel značky BMW
Tereza Petrová -
Global Value Chains BMW
Khayal Dadashzade -
Vliv výstavby polygonu BMW na tržní cenu nemovitostí v Karlovarském kraji
Eva Tatýrková -
BMW: Navigating the Road to 2035
Andrej Prepik -
Vnímání automobilové značky BMW českými spotřebiteli
Martin Henčl -
Případová studie tvorby mediální strategie pro nový model automobilky BMW
David Dvořák