Soňa Brodňanová

Bakalářská práce

Marketingová komunikácia Českej federácie potravinových bánk s dôrazom na fundraising

Marketingová komunikácia Českej federácie potravinových bánk s dôrazom na fundraising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací České federace potravinových bank s důrazem na fundraising. Cílem práce je předložit návrhy na zlepšení její marketingové komunikace s důrazem na fundraising, které by pomohli v boji proti chudobě a plýtvání potravinami. Teoretická část představuje základní principy a fungování potravinových bank v Evropě a v České republice, koncept neziskových …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the marketing communication of the Czech Federation of Food Banks with an emphasis on fundraising. The aim of the thesis is to make suggestions for improving its marketing communication with an emphasis on fundraising that will help in the fight against poverty and food waste. The theoretical part presents the basic principles and functioning of food banks in Europe …více
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zameriava na marketingovú komunikáciu Českej federácie potravinových bánk s dôrazom na fundraising. Cieľom práce je vytvorenie návrhov na zlepšenie jej marketingovej komunikácie s dôrazom na fundraising, ktoré pomôžu v boji proti chudobe a plytvaniu potravinami. V teoretickej časti sú predstavené základné princípy a fungovanie potravinových bánk v Európe a v Českej republike …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2024
  • Vedoucí: Veronika Mokrejšová
  • Oponent: Vendula Seifertová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91511