Motivace studentů bakalářů o pokračování studia na MU – Ing. Ivana Bučková
Ing. Ivana Bučková
Diplomová práce
Motivace studentů bakalářů o pokračování studia na MU
Motivation of bachelor students for master study at Masaryk University
Abstract:
The goal of the submitted thesis “Motivation of bachelor students for master study at Masaryk University” is to determine what motivational factors are involved in student’s decision making when choosing where to complete master study. The theoretical part deals with the psychological aspects of motivation, delivers information about the master study at Faculty of economics and administration at Masaryk …víceAbstract:
Cieľom predkladanej diplomovej práce „Motivácia študentov bakalárov k pokračovaniu v štúdiu na MU“ je zistiť aké motivačné faktory sa podieľajú na rozhodovaní študentov o výbere školy pre magisterské nadväzujúce štúdium. Teoretická časť sa zaoberá psychologickými aspektmi motivácie, informáciami o magisterskom nadväzujúcom štúdiu na ESF MU, poznatkami o získavaní informácií v školskom prostredí, marketingovým …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/plcbu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2011
- Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Laura Fónadová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání KISKu uchazeči o studium: designová studie
Josef Kocurek -
Profesní kariéra a názory na studium prvních absolventů bakalářského studia oboru Všeobecná sestra na Zdravotně sociální fakultě Jihočeské univerzity.
Marcela JIRÁKOVÁ -
Marketing a PR základní školy ve městě a na vesnici
Lucie Procházková -
Marketing školy
Josef Málek -
Marketing a základní škola
Jana BARTOŠOVÁ -
Marketing a marketingová stratégia strednej školy
Andrea Andrejčáková -
Marketing a marketingové komunikace školských zařízení
Alice Peroutková -
Determinanty dalšího vzdělávání učitelů středních škol se zřetelem na marketing vzdělávacích institucí
Petr Adamec