Lucie Perglerová

Diplomová práce

Strategie budování značky Lilien Czech Jewelry

Brand building strategy of the mark Lilien Czech Jewelry
Anotace:
Cílem této diplomové práce je představit společnost P&P Jewelry s.r.o., její působení a popsat dosavadní způsob budování značky Lilien Czech Jewelry, dále zpracovat analýzu klíčových trhů a na základě výsledků vytvořit návrh nové strategie budování značky. První teoretická kapitola se věnuje specifikům budování značky a to v offline i online prostředí. V další části je charakterizován podnik P&P Jewelry …více
Abstract:
The aim of this master thesis is to is to present the company P&P Jewelry Ltd., it's activities and to describe the current way of building brand Lilien Czech Jewelry, as well as an analysis of key markets and on the basis of the results to draft a new strategy of brand building. The first theoretical chapter deals with the specifics of brand building in the offline and online environments. The next …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2014
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Tomáš Petruška

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39311