Strategie budování značky Lilien Czech Jewelry – Lucie Perglerová
Lucie Perglerová
Master's thesis
Strategie budování značky Lilien Czech Jewelry
Brand building strategy of the mark Lilien Czech Jewelry
Abstract:
Cílem této diplomové práce je představit společnost P&P Jewelry s.r.o., její působení a popsat dosavadní způsob budování značky Lilien Czech Jewelry, dále zpracovat analýzu klíčových trhů a na základě výsledků vytvořit návrh nové strategie budování značky. První teoretická kapitola se věnuje specifikům budování značky a to v offline i online prostředí. V další části je charakterizován podnik P&P Jewelry …moreAbstract:
The aim of this master thesis is to is to present the company P&P Jewelry Ltd., it's activities and to describe the current way of building brand Lilien Czech Jewelry, as well as an analysis of key markets and on the basis of the results to draft a new strategy of brand building. The first theoretical chapter deals with the specifics of brand building in the offline and online environments. The next …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39311
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2014
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Tomáš Petruška
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39311
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Budování osobní značky v online prostředí
Recmanová Recmanová -
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
Petra Kotíková -
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
Šárka Hótová -
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
Nadezhda Axyonova -
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
Daria Somova -
Budování značky DAITE v kontextu recruitment marketingu
Jan Smrček -
Role marketingového výzkumu v procesu budování značky
Adéla Křepelová -
Využití marketingového výzkumu v procesu budování značky
Elena Trakalo