Lucie Perglerová

Master's thesis

Strategie budování značky Lilien Czech Jewelry

Brand building strategy of the mark Lilien Czech Jewelry
Abstract:
Cílem této diplomové práce je představit společnost P&P Jewelry s.r.o., její působení a popsat dosavadní způsob budování značky Lilien Czech Jewelry, dále zpracovat analýzu klíčových trhů a na základě výsledků vytvořit návrh nové strategie budování značky. První teoretická kapitola se věnuje specifikům budování značky a to v offline i online prostředí. V další části je charakterizován podnik P&P Jewelry …more
Abstract:
The aim of this master thesis is to is to present the company P&P Jewelry Ltd., it's activities and to describe the current way of building brand Lilien Czech Jewelry, as well as an analysis of key markets and on the basis of the results to draft a new strategy of brand building. The first theoretical chapter deals with the specifics of brand building in the offline and online environments. The next …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 1. 2014
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Tomáš Petruška

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39311