Štěpánka Linhartová

Master's thesis

Analýza komunikačního mixu Zoo Praha

Abstract:
Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako komunikační mix a jeho složky, hlavně pak reklama a public relations. Dále pak pojem vizuální styl a jeho tvorba. V praktické části je podroben analýze komunikační mix Zoo Praha z let 2002 - 2007, s důrazem na jednotný vizuální styl, který se komunikačním mixem prolíná.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 2. 2008
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Otakar Frühbauer

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/4720

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management