Štěpánka Linhartová
Master's thesis
Analýza komunikačního mixu Zoo Praha
Abstract:
Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako komunikační mix a jeho složky, hlavně pak reklama a public relations. Dále pak pojem vizuální styl a jeho tvorba. V praktické části je podroben analýze komunikační mix Zoo Praha z let 2002 - 2007, s důrazem na jednotný vizuální styl, který se komunikačním mixem prolíná.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4720
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2008
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Otakar Frühbauer
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4720
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Corporate identity design Galerie města Třince
Jana Kaufmanová -
Komunikační specifika a corporate design výstav a veletrhů
Martin SYNEK -
Objektivace firmy do sociální struktury prostřednictvím corporate designu
Vojtěch Lunga -
Corporate design v systéme Corporate Identity
Lucia Uliašová -
Corporate design jako nástroj vizuální komunikace malého podniku
Daniel Slameň -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Corporate Identity
Šárka Bucharová -
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Kristýna Pospíšilová