Využití LEGO Mindstorms pro výuku algoritmizace a programován – Noe ŠVANDA
Noe ŠVANDA
Bakalářská práce
Využití LEGO Mindstorms pro výuku algoritmizace a programován
LEGO Mindstorms in the Teaching of Algorithms and Programming
Anotace:
Práce popisuje konkrétní případ komplexního výukového plánu, využívajícího stavebnici LEGO MINDSTORMS EV3 Education. V úvodu jsou analyzovány možnosti využití stavebnice pro výuku. Následuje popis výukového plánu a jeho zamýšlené začlenění do RVP. V neposlední řadě jsou v práci zdokumentovány podpůrné materiály, jenž byly vytvořeny jako součást plánu.Abstract:
The thesis describes a specific case of a comprehensive curriculum using the LEGO MINDSTORMS EV3 Education. The introduction analyzes the possibilities of using the kit for teaching. The following is a description of the curriculum and its intended incorporation into the FEP. Last but not least, the work documents the supporting materials that were created as part of the plan.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Kühr, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVANDA, Noe. Využití LEGO Mindstorms pro výuku algoritmizace a programován. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva