Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich aplikace pro firmu Hranatá koule s.r.o. – Kristýna Makovičková
Kristýna Makovičková
Bakalářská práce
Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich aplikace pro firmu Hranatá koule s.r.o.
Application of New Trends in Marketing Communication of Hranatá koule Ltd.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza stávající marketingové komunikace firmy Hranatá koule s.r.o. a návrh na nová řešení ve zkoumané oblasti. Teoretická část se zaměří na představení nových trendů v marketingové komunikaci. V praktické části bude zkoumaná firma a její marketingová komunikace předstvane, následovat bude analýza stávajících komunikačních prostředků. Doporučení na vylepšení a návrhy na využívání …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.