Bc. Martina Štecherová

Master's thesis

Typy žen v reklamě a jejich funkce

Types of Women in Advertising and Their Functions
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou typů žen v reklamě a jejich funkcí. Konkrétní pozornost je věnována televizním reklamním spotům vysílaným na území České republiky od ledna 2014 do ledna 2015. V první části je téma popsáno z teoretického hlediska, které zahrnuje vysvětlení teorie zaměřené na reklamu a také seznámení se se současnými výzkumy relevantními pro mou práci. Jako hlavní výzkumnou metodu …viac
Abstract:
Master´s dissertaion discusses the issue of types of women in advertisement and their functions. Its main focus is set on contemporary television advertisement in Czech Republic from january 2014 to january 2015. In first part of the disseration is theoretical point of view, which contains the explanation of theory of advertisement and also meets researches done in this field and relevant for my dissertation …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2016
  • Vedúci: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
  • Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication

Práce na příbuzné téma