Typy žen v reklamě a jejich funkce – Bc. Martina Štecherová
Bc. Martina Štecherová
Diplomová práce
Typy žen v reklamě a jejich funkce
Types of Women in Advertising and Their Functions
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou typů žen v reklamě a jejich funkcí. Konkrétní pozornost je věnována televizním reklamním spotům vysílaným na území České republiky od ledna 2014 do ledna 2015. V první části je téma popsáno z teoretického hlediska, které zahrnuje vysvětlení teorie zaměřené na reklamu a také seznámení se se současnými výzkumy relevantními pro mou práci. Jako hlavní výzkumnou metodu …víceAbstract:
Master´s dissertaion discusses the issue of types of women in advertisement and their functions. Its main focus is set on contemporary television advertisement in Czech Republic from january 2014 to january 2015. In first part of the disseration is theoretical point of view, which contains the explanation of theory of advertisement and also meets researches done in this field and relevant for my dissertation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/7286/vsh_m_a2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2016
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTECHEROVÁ, Martina. \textit{Typy žen v~reklamě a jejich funkce}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/6o1nv1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Polská televizní reklama a její jazyk
Zuzana LOUŽILOVÁ -
Genderové typy a stereotypy v televizní reklamě
Renata Machová -
Genderové typy a stereotypy v reklamě na automobily
Zuzana Králová