Připravenost složek záchranného systému k řešení mimořádností v provozu železniční osobní přepravy – Michaela Keclíková
Michaela Keclíková
Diplomová práce
Připravenost složek záchranného systému k řešení mimořádností v provozu železniční osobní přepravy
Preparedness of Sections of the Rescue Corps for Dealing with Extraordinary Events in Operation of Rail Passenger Traffic
Anotace:
Diplomová práce řeší otázku připravenosti složek integrovaného záchranného systému k řešení mimořádností v provozu železniční osobní dopravy na území Moravskoslezského kraje. Práce je rozdělena do tří částí. V první části seznamuje čtenáře s charakteristikou Moravskoslezského kraje zaměřenou na železniční dopravu, mimořádné události a záchranný systém. Druhá část je zaměřena na mimořádnosti v provozu …víceAbstract:
This thesis solves issue of preparedness of Sections of the Rescue Corps for dealing with Extraordinary Events in Operation of Rail Passenger Traffic in the Moravian-Silesian Region. It is divided into three main parts. The first part introduces the characteristics of the Moravian-Silesian Region focused on rail transport, extraordinary events and rescue corps. The second part is focused on extraordinary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/118626
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: Jiří Šindler
- Oponent: Richard Franc
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KECLÍKOVÁ, Michaela. \textit{Připravenost složek záchranného systému k řešení mimořádností v provozu železniční osobní přepravy}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta bezpečnostního inženýrství. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/6o29xd/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta bezpečnostního inženýrstvíMagisterský studijní program / obor:
Požární ochrana a průmyslová bezpečnost / Bezpečnostní plánování
Práce na příbuzné téma
-
Inovace v provozu lůžkových a lehátkových vozů v rámci dálkové železniční dopravy v ČR
Jaroslav Cetkovský -
Návrh změn v provozu v žst. Opatov
Petr Štembírek -
Řízení provozu v železniční dopravě
Jan Vymětalík -
Návrh simulačního modelu řízení provozu v železniční stanici pomocí barevných Petriho sítí
Pavel VLASÁK -
Řízení provozu železniční dopravy v ČR
Petr Teichmann -
Posouzení vhodnosti provozu elektrických hybridních vlaků na vybraných linkách v ČR
František Sládek -
Návrh a realizace nízkonákladového systému pro měření vybraných parametrů v dopravním provozu
Lukáš Jícha -
Bezpečnostní aspekty provozu velkých vlakových nádraží v České republice
Šípková Šípková