Edukace žáků s poruchami autistického spektra – Bc. Renata Sodomková
Bc. Renata Sodomková
Diplomová práce
Edukace žáků s poruchami autistického spektra
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám edukací žáků s poruchami autistického spektra. Cílem práce je popsat možnosti výchovy a vzdělávání žáků s autismem v kombinaci s mentální retardací a dokázat že i takto postižené děti jsou schopny učit se a pracovat, pokud je respektována základní triáda jejich postižení a pracuje se dle základních principů strukturovaného učení. Práce je rozdělena na část teoretickou …víceAbstract:
I my thesis I treat the disturbances of autistic spectrum. The aim of my work is to describe the possibilities of upbringing and educating pupils affected by a combination of auticism and mental retardation and to prove that even children afflicted in this way are able to learn and work is long as the basic triad of their afliction is respected and they are taught according to the basic principles …víceKlíčová slova
Autismus porucha autistického spektra dětský autismus mentální retardace Teacch program strukturované učení výchova a vzdělávání vizualizace strukturalizace kazuistiky autism autistic spectrum children autism mental retardation structured teaching educating structuration vizualation cases
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nd1de/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2006
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Sekvenční variabilita lidského mitochondriálního genomu a její význam v patogenezi poruch autistického spektra
Natálie Sedláková -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Moravští Novokřtěnci – Hutterité, jejich životní styl , výchova a vzdělávání v minulosti a v současnosti.
Jan Gregr