Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu – Jan Karlík
Jan Karlík
Bachelor's thesis
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Financial plan of the selected company MUSCLE CAR RENTAL depending on the effectiveness of promoting the company’s services on the internet
Abstract:
Tato práce se zabývá propagací služeb a marketingovým komunikačním mixem pro účely elektronického marketingu vybrané společnosti MUSCLE CAR RENTAL. Teoretická část se zabývá obecným popisem marketingových nástrojů na internetu a jejich dopadů na zákazníky. Praktická část na základě vztahu mezi změnou nákladů na reklamu a výše výnosů a současných marketingových nástrojů, které podnik pro svou online …moreAbstract:
This thesis deals with the promotion of services and marketing communication mix for the purpose of electronic marketing of the selected company MUSCLE CAR RENTAL. The theoretical part deals with a general description of marketing tools on the Internet and their effect on customers. The practical part quantifies the impact of the selected marketing tools on the level of sales based on the relationship …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 8. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/hp32d/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 9. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Hana Bohušová, Ph.D.
- Reader: Ing. Josef Polák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KARLÍK, Jan. \textit{Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2023. Available from: https://theses.cz/id/6o83l3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Vliv propagace eshopu na sociálních sítí na zákazníka
Jan Růžička -
Využití moderních komunikačních nástrojů na propagaci destinace cestovního ruchu - Praha 2
Nikola Jindřichová -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro propagaci studia na OPF
Erik Capek -
Blog jako nástroj propagace na B2C trhu
Veronika Moserová -
Reklama na sociálních sítích jako nástroj propagace restaurace
Klára HŘEBCOVÁ -
Využití moderních komunikačních nástrojů na propagaci malého pivovaru
Dominika Brůžková -
Návrh propagace na internetu vybrané společnosti
Dominika Žáková -
Online propagace na příkladu vybraného podnikatelského subjektu
Lukáš Fišer