Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu – Jan Karlík
Jan Karlík
Bakalářská práce
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Financial plan of the selected company MUSCLE CAR RENTAL depending on the effectiveness of promoting the company’s services on the internet
Anotace:
Tato práce se zabývá propagací služeb a marketingovým komunikačním mixem pro účely elektronického marketingu vybrané společnosti MUSCLE CAR RENTAL. Teoretická část se zabývá obecným popisem marketingových nástrojů na internetu a jejich dopadů na zákazníky. Praktická část na základě vztahu mezi změnou nákladů na reklamu a výše výnosů a současných marketingových nástrojů, které podnik pro svou online …víceAbstract:
This thesis deals with the promotion of services and marketing communication mix for the purpose of electronic marketing of the selected company MUSCLE CAR RENTAL. The theoretical part deals with a general description of marketing tools on the Internet and their effect on customers. The practical part quantifies the impact of the selected marketing tools on the level of sales based on the relationship …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/hp32d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Hana Bohušová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Josef Polák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Vliv propagace eshopu na sociálních sítí na zákazníka
Jan Růžička -
Využití moderních komunikačních nástrojů na propagaci destinace cestovního ruchu - Praha 2
Nikola Jindřichová -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro propagaci studia na OPF
Erik Capek -
Blog jako nástroj propagace na B2C trhu
Veronika Moserová -
Reklama na sociálních sítích jako nástroj propagace restaurace
Klára HŘEBCOVÁ -
Využití moderních komunikačních nástrojů na propagaci malého pivovaru
Dominika Brůžková -
Návrh propagace na internetu vybrané společnosti
Dominika Žáková -
Online propagace na příkladu vybraného podnikatelského subjektu
Lukáš Fišer