Bc. Michaela Štěpánová

Master's thesis

Zvýšení úrovně zákaznického servisu v oddělení Air&Sea společnosti Gebrüder Weiss

Increasing of customer service level in Air&Sea department of Gebrüder Weiss company
Abstract:
Práce se zaměřuje na problematiku zvýšení úrovně zákaznického servisu na oddělení námořní a letecké přepravy společnosti Gebrüder Weiss. Je zde provedena analýza společnosti a jejích procesů. Také jsou zde k dispozici návrhy, na základě kterých lze zvýšit spokojenost zákazníků. Tyto návrhy jsou následně ohodnoceny metodami hodnocení investic.
Abstract:
The work focuses on problematics of increasing the customer service level on the airfreight and seafreight department of Gebrüder Weiss company. It is focused on analysis of the company and its processes. Also there are suggestions, how to make customers more satisfied. Those suggestions are evaluated by the investment valuation methods.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 11. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 1. 2017
  • Supervisor: Ing. Jindřich Ježek, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Štěpánová, Michaela. Zvýšení úrovně zákaznického servisu v oddělení Air&Sea společnosti Gebrüder Weiss. Pardubice, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

University of Pardubice

Faculty of Transport Engineering

Master programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics