Jaký pohled na inkluzi mají žáci – Bc. Monika Prokešová
Bc. Monika Prokešová
Master's thesis
Jaký pohled na inkluzi mají žáci
What view in inclusion do pupils have
Anotácia:
Diplomová práce Jaký pohled na inkluzi mají žáci druhého stupně základní školy je rozdělena na dvě části. První teoretická část se zabývá inkluzivním vzdělávání, pojmem inkluze a integrace. Představí osoby, které jsou v inkluzivním vzdělávání důležité. Nastíní nám pojmy inkluzivní škola a inkluzivní třída. Současně nám ukáže a připomene některé názory na inkluzivní vzdělávání. V druhé kapitole teoretické …viacAbstract:
he diploma thesis "What is the view of lower secondary school pupils on inclusion" is divided into two parts. The first, theoretical part deals with inclusive education, the term of inclusion and integration. It introduces people who are important in inclusive education.This section outlines the term of inclusive school and inclusive classroom. At the same time, it will show and remind us some of views …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m661g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2020
- Vedúci: doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Czech Language and Literature for Pupils with a Different Mother Tongue
Práce na příbuzné téma
-
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Teaching English to Learners with Special Educational Needs
Jitka MELCROVÁ -
Předškolní vzdělávání u dítěte se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí - klima třídy
Eliška VALOVÁ