Bc. Alena Kmentová
Bakalářská práce
Zaměstnanecké výhody
Employee benefits
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je seznámit veřejnost s různými možnostmi poskytovaných zaměstnaneckých výhod a navázat na nové moderní možnosti, jak inspirovat zaměstnance k lepšímu a většímu výkonu práce a mít spokojené zaměstnance v pracovním zaměstnaneckém poměru. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, z nichž jedna se zabývá různými typy současných zaměstnaneckých výhod z různých úhlů pohledů …víceAbstract:
The theme of this Bachelor thesis is to inform the public on the various options of the employee benefits and to present new modern options of how to inspire workers to do better and more effective work and have satisfied employees. The thesis is dividend into two parts. The first part is focused on the various types of current employee benefits in different points of view from the very beginning to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/dbwtq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: JUDr. Martin Ondroušek
- Oponent: Mgr. Eva Lípová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Employee benefits and their role in employee retention
Aswathi Thampuratti -
Employee benefits and their role in employee retention
Nathalia Dolezelova -
Personální politika zaměstnavatele (personální rozvoj, zaměstnanecké výhody a ostatní služby)
Andrea Jeriová -
The employee motivation and benefits
Petra Fuhrmannová -
Systém motivace zaměstnanců v ziskové organizaci
Michal Hájek -
Motivace generace Z o zaměstnání ve Škoda Auto a.s.,
Tereza Hlôšková -
Motivace pro práci v neziskové organizaci sociálního a zdravotního zaměření
Michaela Vinklerová -
Employer branding v prostředí výrobních podniků
Bronislava Kopecká