Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s drogistickým zbožím – Bc. Denisa Vydrová
Bc. Denisa Vydrová
Bakalářská práce
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s drogistickým zbožím
Anotace:
Tato bakalářská práce byla zaměřena na řízení vztahů se zákazníky ve vybraném maloobchodním subjektu v oblasti drogistického zboží. Práce byla rozdělena do dvou hlavních částí – teoreticko-metodologické a aplikační. V teoreticko-metodologické části bylo seznámeno se základními pojmy dané problematiky a v následujících kapitolách aplikační části bylo analyzováno, jaké vztahy má zvolený subjekt se svými …víceAbstract:
This bachelor’s thesis was concerned with the customer relationship management in a selected retail store specialising in drugstore items. The thesis was divided into two main parts – theoretical-methodological and applied. The theoretical-methodological part introduced the basic concepts. The applied one analysed the relationships of the chosen retail store with its customers and asked which concrete …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/wclx3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martíšek František
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VYDROVÁ, Denisa. \textit{Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s drogistickým zbožím}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/6oritj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane