Příležitosti použití sociálních síti pro podporu podnikání – Aigerim Baideldinova
Aigerim Baideldinova
Bakalářská práce
Příležitosti použití sociálních síti pro podporu podnikání
Opportunities to use social networks to promote business
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na téma: Příležitosti použití sociálních sítí pro podporu podnikání“. Cílem práce je vytvořit přehled všech dostupných sociálních sítí a na konkrétních příkladech ukázat, jaký vliv mohou mít sociální sítě na nový podnik. Metodologie bakalářské práce zahrnuje analytickou, komparativní a kvalitativní metodu sběru dat. Teoretická část vymezuje problematiku sociálních …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the topic "Opportunities of using social networks for business promotion". The aim of the thesis is to create an overview of all available social networks and to show with concrete examples how social networks can have an impact on a new business. The methodology of the bachelor thesis includes analytical, comparative and qualitative methods of data collection. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Mgr. Vladimír Očenášek, Ph.D.
- Oponent: Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout
Název
Vložil
Vloženo
Práva