Příležitosti použití sociálních síti pro podporu podnikání – Aigerim Baideldinova
Aigerim Baideldinova
Bachelor's thesis
Příležitosti použití sociálních síti pro podporu podnikání
Opportunities to use social networks to promote business
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na téma: Příležitosti použití sociálních sítí pro podporu podnikání“. Cílem práce je vytvořit přehled všech dostupných sociálních sítí a na konkrétních příkladech ukázat, jaký vliv mohou mít sociální sítě na nový podnik. Metodologie bakalářské práce zahrnuje analytickou, komparativní a kvalitativní metodu sběru dat. Teoretická část vymezuje problematiku sociálních …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the topic "Opportunities of using social networks for business promotion". The aim of the thesis is to create an overview of all available social networks and to show with concrete examples how social networks can have an impact on a new business. The methodology of the bachelor thesis includes analytical, comparative and qualitative methods of data collection. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 3. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Mgr. Vladimír Očenášek, Ph.D.
- Reader: Václav Lohr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAIDELDINOVA, Aigerim. \textit{Příležitosti použití sociálních síti pro podporu podnikání}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/6osxfq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Theses on a related topic
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights