Námět, koncept a prekoncept ve výtvarné výchově – Anna PISKÁČKOVÁ
Anna PISKÁČKOVÁ
Master's thesis
Námět, koncept a prekoncept ve výtvarné výchově
Subject, concept and preconcept in the art education
Abstract:
Práce se zabývá objasněním problematiky námětu, konceptu a prekonceptu ve výtvarné výchově. V první teoretické části se zaměřuje na zkoumání jednotlivých pojmů a jejich zasazení do oborového jazyka. Také se věnuje mapování nejdůležitějších složek výuky, kterých se následně drží při analýze konkrétních výtvarných hodin. V druhé části se věnujeme analýze nejdříve průběhu hodin a poté úloze námětu, konceptu …moreAbstract:
This thesis deals with explanation of terms topic, concept and pre-concept in art education. First theoretical part is focused on studying terms and their inclusion to specialized language. This part is also mapping the most important segments of education. These segments are used for analysis of specific art lessons. Second part works with analysis of lessons and role of topic, concept and pre-concept …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 7. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Jan Slavík, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PISKÁČKOVÁ, Anna. Námět, koncept a prekoncept ve výtvarné výchově. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / VK
Theses on a related topic
-
Námět, koncept a prekoncept ve výtvarné výchově
Michaela KOKOŠKOVÁ -
NÁMĚT, KONCEPT A PREKONCEPT VE VÝTVARNÉ VÝCHOVĚ SE ZAMĚŘENÍM NA ZDRAVOTNĚ HANDICAPOVANÉ ŽÁKY
Barbora BRUNNEROVÁ -
Komplexní rozvoj osobnosti dítěte v předškolním věku pomocí výtvarné tvorby (utváření znakové struktury - prekoncept, koncept, symbol)
Hana Výborná -
Námet práce v českom sochárstve prelomu 19. a 20. storočia
Tereza Tomešová -
Problematika školství na Hlučínsku v letech 1920 – 1930 jako námět pro projektovou výuku
Táňa Klapcová -
Územní a populační vývoj obce Stará Bělá jako námět vyučovací hodiny
Šárka JURÁŇOVÁ -
Cenzura brněnského tisku v éře první československé republiky jako námět pro výuku
Kryštof Popelka -
Pobyt Rudé armády ve Zlíně v roce 1945 jako námět pro badatelskou výuku
Simona Ďurišová