Námět, koncept a prekoncept ve výtvarné výchově – Anna PISKÁČKOVÁ
Anna PISKÁČKOVÁ
Diplomová práce
Námět, koncept a prekoncept ve výtvarné výchově
Subject, concept and preconcept in the art education
Anotace:
Práce se zabývá objasněním problematiky námětu, konceptu a prekonceptu ve výtvarné výchově. V první teoretické části se zaměřuje na zkoumání jednotlivých pojmů a jejich zasazení do oborového jazyka. Také se věnuje mapování nejdůležitějších složek výuky, kterých se následně drží při analýze konkrétních výtvarných hodin. V druhé části se věnujeme analýze nejdříve průběhu hodin a poté úloze námětu, konceptu …víceAbstract:
This thesis deals with explanation of terms topic, concept and pre-concept in art education. First theoretical part is focused on studying terms and their inclusion to specialized language. This part is also mapping the most important segments of education. These segments are used for analysis of specific art lessons. Second part works with analysis of lessons and role of topic, concept and pre-concept …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Jan Slavík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PISKÁČKOVÁ, Anna. Námět, koncept a prekoncept ve výtvarné výchově. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / VK
Práce na příbuzné téma
-
Námět, koncept a prekoncept ve výtvarné výchově
Michaela KOKOŠKOVÁ -
NÁMĚT, KONCEPT A PREKONCEPT VE VÝTVARNÉ VÝCHOVĚ SE ZAMĚŘENÍM NA ZDRAVOTNĚ HANDICAPOVANÉ ŽÁKY
Barbora BRUNNEROVÁ -
Komplexní rozvoj osobnosti dítěte v předškolním věku pomocí výtvarné tvorby (utváření znakové struktury - prekoncept, koncept, symbol)
Hana Výborná -
Námet práce v českom sochárstve prelomu 19. a 20. storočia
Tereza Tomešová -
Cenzura brněnského tisku v éře první československé republiky jako námět pro výuku
Kryštof Popelka -
Design obuvi v Československu po roce 1945. Model obuvi Prestige jako námět výstavy o historii a designu pro Muzeum jihovýchodní Moravy ve Zlíně
Magdaléna Trčálková -
Pobyt Rudé armády ve Zlíně v roce 1945 jako námět pro badatelskou výuku
Simona Ďurišová -
Problematika školství na Hlučínsku v letech 1920 – 1930 jako námět pro projektovou výuku
Táňa Klapcová