Bc. Petr Stránský

Master's thesis

Marketingový výzkum zaměřený na maloobchodní značku

Marketing research focused on the retail brand
Abstract:
Cílem diplomové práce "Marketingový výzkum zaměřený na maloobchodní značku" je stanovení doporučení pro efektivní komunikaci se zákazníky a budování značky na základě průzkumu trhu za pomoci dotazníku. Teoretická část práce zahrnuje kapitoly zabývající se typy výzkumu, sekundárním a primárním výzkumem, je zakončena kapitolami o budování a řízení značky a o marketingu služeb. Pro praktickou část práce …more
Abstract:
The purpose of diploma thesis "Marketing research focused on the retail brand" is establish recommendations for effective communication with customers and brand building based on market survey using a questionnaire. The theoretical part of the thesis includes chapters that deal with types of research, secondary and primary research, the part ends with chapters dealing with managing and building brand …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2014
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication

Theses on a related topic