Marketingový výzkum zaměřený na maloobchodní značku – Bc. Petr Stránský
Bc. Petr Stránský
Master's thesis
Marketingový výzkum zaměřený na maloobchodní značku
Marketing research focused on the retail brand
Anotácia:
Cílem diplomové práce "Marketingový výzkum zaměřený na maloobchodní značku" je stanovení doporučení pro efektivní komunikaci se zákazníky a budování značky na základě průzkumu trhu za pomoci dotazníku. Teoretická část práce zahrnuje kapitoly zabývající se typy výzkumu, sekundárním a primárním výzkumem, je zakončena kapitolami o budování a řízení značky a o marketingu služeb. Pro praktickou část práce …viacAbstract:
The purpose of diploma thesis "Marketing research focused on the retail brand" is establish recommendations for effective communication with customers and brand building based on market survey using a questionnaire. The theoretical part of the thesis includes chapters that deal with types of research, secondary and primary research, the part ends with chapters dealing with managing and building brand …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nstji/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedúci: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Průzkum současného vnímaní digitálního života po smrti
Kateřina Zemánková -
Diskriminace transgender osob na trhu práce v ČR
Kristina Tačová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu s čajem a kávou
Daniel Volný -
Participace studentů veřejných a soukromých ekonomických vysokých škol na trhu práce České republiky v roce 2019
Milan Šlingr