Natálie Parlagi

Bakalářská práce

On-line marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o studium

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá on-line marketingovou komunikací Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o studium. V první kapitole je teoreticky vymezena problematika on-line marketingové komunikace. Ve druhé kapitole je provedena analýza stávající on-line marketingové komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera, analýza cílové skupiny a benchmarking s vybranými vysokými školami. Ve třetí kapitole …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the on-line marketing communication of the Faculty of Transport Engineering in relation to applicants for studies. In the first chapter the theoretical definition of the problem is of on-line marketing communication. In the second chapter, an analysis of the existing on-line marketing communication of the Faculty of Transport Engineering, an analysis of the target group …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Chocholáč, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Parlagi, Natálie. On-line marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o studium. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera